profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



He 's Mine .
Friday 20 September 2013 | 0 comments
Assalmualaikum , hye semua . sihat ? dah lame dah tak berblog nie . baru minggu nie sebok nak bukak blog balik . haha . see my new skin ? Santik kan ? well blogskin jew . pandai copy orang punya jew . ekekeke .okeyh back to our Tittle . He's Mine ? sape kah gerangan jejaka yang berjaya menambat hati beta tu . hahahaha . name  die Azzairul Ikmal B Norazman Shah .  macam penah dengar kan name tu ? haha . untuk pengetahuan semua die lah lelaki yang aku gila kan sangat tu . haha . setelah bertahun -tahun penantian beta akhir nye die milik saye . cehhhh drama gila ayat aku nie . haha . kitaorang baru jew couple ade lah beberapa minggu . sakit hati , mood down ? tak yah cakap lah normal lah untuk orang baru couple .

dalam beberapa minggu nie , aku dapat kenal die even tak mendalam lagi . die seorang yang kuat merajuk , kuat drama , suka bermanja bagai . kadang-kadang aku sendiri geli . over acting . haha . die sangat suka di pujuk . mane tak nye salah sikit jew merajuk macam perempuan jew aku tengok . ape yang aku paling suka time couple nie ? suka buat die merajuk . hahaha . jujur die sangat comel bila merajuk .dan tidak di lupa kan jugak die manusia yang nak orang spent time dengan die 24 jam . alahaiii bosan lah gwa hadap muka luu jew . well , even baru couple ramai kate kitaorang sweet . hahaha . ajet betoi ayat kan .  walaupun tak tahu relay nie sampai bila . tapi hope ianya kekal lame . seruis talk aku makin sayang dekat die .

bulan nie masing2 dah couple , SAKAI kitaorang nie nak dekat exam masing nak couple nye . geng aku cukup semua couple , shazlin dah couple walaupun tak official lagi kate nye :P tak official konon dating 24 jam kalah aku . ! :PP fidah dengan arif , well semua dah tahu bulan depan genap setahun depa couple , wuuu untung nye lahh . gwa nie baru bape minggu . jannah , haaa die nie tak tahu lahh secret recipe sikit die nie . jarang bagi tahu hal macam tu dekat kitaorang . okeyh lah maybe nie jew buat mase sekarang new update ? coming soon . in sha allah :) .
 BTW GOOD LUCK FORM PMR CANDIDATED .

FUTURE
PAST