profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Rindu :(
Friday 18 October 2013 | 0 comments
assalamualaikum , hye all ape khabar sihat ? wahhh lame jugak tak update nie . hahaha . well lepas exam nie makin buzy . buzy pasal ape ?  buzy date lahh dah lepas exam right . haha . hari-hari kitaorang dipenuhi dengan date , lepak date . hahaha . asal banyak sangat date nie ? hahah . well kami dah gatal . :pp
alhamdulilah relay boleh tahan lame lah jugak . bape bulan ? jujur aku pun tak penah kira . hahaha . baru lah rare punye relay . 

kitaorang tak sweet pun , suka bertampar -tampar , suka main cubit-cubit . suka ejek -mengejek di antara satu sama lain . kitaorang panggil kau aku or aok , ko jew depan member . but bila chat , text . anje , sayang . semua nak dikeluar kan . cume baby jew die tak keluar kan lagi . hahaha . jujur sangat bahagia dengan die . walaupun kadang-kadang makan hati dengan sikap yang tak ambik kesah die tew . tapi kadang-kadang die sangat care .  sangat suka otp dengan . hahaha . cakap macam selalu jew padehal baru sekali otp . ekeke . tapi sumpah best giler . suka sangat dengar time die buat suara comel . Zairul memang suka buat suara comel bila kitaorang berdua jew .  dan sebab itu aku semakin hari semakin rindu die . macam hari nie lah , die takdew kredit so kitaorang tak text . tapi rindu gila2 padehal baru siang tadi jumpa dekat sekolah , bertepuk- tampar bagai . tapi still rindu die . aku dapat merasa kan zairul semakin hari semakin kuat jeles nye . ia lahh dengan nazam pun die jeles . tadi time aku nak balas balik arif pukul aku un die halang . why jeles sangat sayang weyyy . i just love you keyh  . 

Zairul selalu pesan jangan curang dengan die . haishhh ape ke bengap kau nie , aku dah tunggu kau dah dekat setahun tak kan bila aku dah couple dengan kau , aku nak tinggal kan kau . ingat gila ape . tahu tak betapa sakit penantian tew . tak kan senang-senang aku nak buang penantian tew . yeaa aku tak penah kate sayang , cinta dekat kau . aku nak kau tahu sendiri melalui cara aku layan kau . aku malu nak ucap kan bnde tew semua . i still have my ego . aku tak text bukan sebab tak ingat kau , or curang . aku tak text sebab aku nak kau text dulu . please jangan tuduh aku curang . saye sayang awak gila babeng tahu ! . hope faham !

 saye rindu awak keyh , rindu . esok tak sekolah 2 hari tak meet awak . saye selalu pegang fon untuk tunggu text dari awak , please text saye . :(
           

FUTURE
PAST