profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



You Make Me Confusing .
Tuesday 9 July 2013 | 0 comments
assalamualaikum , hye semua sihat ? wahhh dah lama tidah berblog-blog nie . berhabuk dah blog nie . hahaha . dan sudah lame jugak tidak update pasal jibon . Hoho , update for Jibon is back :) okeyh back to the tittle . You Make Me Confusing ? okeyh cerita dia bergini , jibon nie sake tau2 kejap dia akan tegur kau dengan senyuman kejap karang dia ignore kau macam tak wujud jew . :( ape lahh nasib aku suka orang macam nie . sumpah makan hati . !

    dua tiga hari nie , lepas sukan and the last day kitaorang chat . die dah mula ingnore aku , tegur pun macam tu je . :( sedih nye . :( kadang2 aku fikir jugak salah kah aku berdosa kah aku suka dan berharap pada BF orang . but sape tak berharap dengan cara die layan aku , perempuan mane tak cair weyyy bodoh lahh perempuan tuu nak2 pulak orang yang kau memang dah sayang .

  bila aku fikir balik ape shazlin cakap betul jugak jangan terlalu percaye cakap die , semua nye dusta . tapi kenape die buat aku macam nie , die tak nampak kew aku sayang gila dekat die ? buta kew ? rabun kew ? kew buat2 tak tahu .  sakit wey bila kau layan aku baik tapi bila stalk fb kau . sakit aku dapat still buat relay dengan perempuan tu .

 kadang2 aku sendiri tak paham aku nak sebenar nye dari kau . bila kau layan aku baik , aku suka tapi still sakit selagi relay kau tew tak putuz , and then bila kau ingnore aku  rase down sangat2 sakit :( bila kau buat aku tak wujud langsung . aku dah jadi perempuan yang kejam dah aku rase sebab aku tak habis2 berharap agar kau putuz cepat dengan die ! bila bace chat kau mintak putuz dengan die . aku nak melompat dah aku rase . but bila aku stalk balik fb kau . still relay still die tukar cover kau . WTF ! aku benci semua tuuu . kenape perlu kau couple ? salah aku kew ? tak terima kau mintak couple hari tuu . aku takut kau game aku . sebab aku terlalu sayang kau . jujur kau lelaki pertama yang buat aku Damn Love You .!  yeaa aku sangat sayang kau , aku tak penah pun cakap dekat sape2 pun aku sayang kau sangat2 . sebab bila depan diorang bila dieorang cakap pasal kau . aku hanya akan cakap pegi mati lah die .tapi sebenar nya aku suka . suka bila ade orang kait kan aku dengan kau . suka kau layan aku jew , kau spent time dengan aku jew . Miss that movement .

   tapi sekarang aku rase , kau jauh , kau dah jarang tegur aku kalau tegur pun macam tu jew  .mungkin kau dah sayang gila2 dekat GF kau kan . :(  kau nak jaga hati die . live kau semua name die . aku sangat terasa bila kau ukir name die dekat tangan kau . I hate this feeling .


                           

FUTURE
PAST