profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



post mengarut by aku (conquier by shazlin shazz)
Friday 12 April 2013 | 0 comments
hai2 assalamualaikum . harini saya yg konker blog widah ni .. hahahah . *evil laugh* ok firstly izinkan saya perkenalkan diri saya ,, hai semue assalamualaikum lambai tangan ^ ^, nama saya nurul shazlin orang boleh panggil saya shaz je . saya sama umur ngn budok owner blog ni ha iaitu 15 tahun .. .heheh .. pmr thiss year , saya gila2,memang saya gila2 . hahha .. *ayat nepal * . saya ni peramah sebenarnnye , senang bergaul , nak kenal saya lebih dekat boleh pergi blog saya > http://misspaiepal.blogspot.com/ .. hahah .. wehh widahhh .. aku tumpang promote blog kat sini ye .. hahha . :P .. ok sambung ctew saya ada bf , nama dye adam , hahha ,, perasaannn nyee aku ,, hahah . widah mohon annoying .. haha .. gurau jea :P sebenaarnye saya malas nak up ctew kat sini tappi anok orang tu suh up jugk kan siap pesan last nnatty tulis wahidah bini myungsoo .. puih3 . *muntah pelangi aku bbaca ,, ahahha :P

 ok saya ni nakal orgnye ., bukti?sila refer perrenggan atttas ye abang2 akak2 adik2 comel tu . :D.ok saya stay karak   karak?ala karak puakeee .. hahah .. korang penah tgokk ctew karak yg KRU buatt tu ? xpernah tgok korang mmg menyedihkanlahhh..ok disini saya tegaskan .. karak tu cantik , maju n langsung bukan macam dalam ctew karak tu .. mohon faham ok guys n girls. . ok nak ctew sal widah ni . dye ni comey sebenarnye tapi dye ni bam bam :3 ... tau bam2 tu aape ? hahah .. tembam .. haha .. bukan gemuks k  tembamz je . hahha .. dye ni glew kkat skolah suke gelak mcm org gile n mangsanye adalah sayaaaa .. yesss sayaaa .. gelak kuat kat telinga saya . rasa nak bagi penamporr jepun jea kat dye ni . dye ni kalau lapas gile babun dye makan x pndng kira kanan dah dye makan je . org minx ? jgn harap .. nangis lah aok x dpt rase , hahah . oi widah aku bukan kutuk ea.. kau yg suh update . so aku up je lah blog kau yg bersawang ni . haha bluekkkk :P . widah ni ada skandal tau ... hahha

nama skandal dye aiman asyraf . wuu nama sedap kan aiman asyraf bin abdullah .. ok kitorang panggil aiman dollah je .. keje aiman ni mengacau kitorang jea , sasaran setie hujung nyawa dye mesti kat bahu .. kene tumbuk kat bahu ... sakittt wuu . ok kitorang study kat semkas . :D , sekolah baru dibuka tahun 2010 yg lalu .. sekolah baru mmg syok habis .. tandas pun best hahah .. semkas tu singkatan bagi smk karak setia .. ^^V.ok skandal saya pulak muhd fazlie b shafii .. ok hahah ,. *perasan gile aku :P. sebenarnye dye bukan skandal kwn jea .. hahah . kitorang ske kacau dye .. saya panggil dye leeeee minho widah panggil dye lee viena .. kepale otak kau lie viena .. hahah :P . lie ni comey tau .. comey sgt ..

and perenggan last nak ctew pasal azzairul ikmal b norazman shah . wahh . nama dye best kan .. haha .. baru kuperasan nanma kau sodap jibon , ok kitorang panggil dye zairul or jibon . jibon ni bukan skandal tau tapi special to the guy .. hahah .. xdek lah ngarut je .. kalau ye pun special to the guy to wahidah je . not me k .. i have my own .. hahah :P  ok jibon ni ensem lah jugak . tpy perangai ngengok sgt .. dye senyum tersangatlah comel ok .. .sampaikan org "tu" terpikat .. hhhah .. :P wekk . ok tu je lah nak ctew .. bosan ? entry ni mmg bosan sbb xdek arah nak tulis ape . nak bace yg seronok g lah blog saya follow sekali .. hehe .. sy jamin sy akn follow korang yg follow saya . ke entry ni best ? kaalau best , kat blog saya lagi banyak yg best2 mcm entry ni . hahah .. :P wekk .. ok lah

ok itu saja dari saya jisung wifey kita kembali ke studio utama bersama wahidah bini myungsoo yea. . haha with love flying kiss ~~ <3 .. 

PS:link blog ni dah ditukar tau dlu : secretoflovestory.b.c
sekarang dh jadi myungsoowifeyy.b.c . ok itu aje .. annyoeng ~

FUTURE
PAST