profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



My Post !!
Friday 12 April 2013 | 0 comments
hye everyone ! angkat tangan pastu lambai-2 sikit . buat flying kiss sikit . hahahaha . okeyh berbalik kepada post yang baru beberape minit di post oleh kawan ke sayangan sye . hahaha . sayang lah sangat :P nak tengok ape die post ? ouhh jup okeyh . :*

                 
                 hahaha , sperti yang die kate mengarut kan ? hoho , sumpah mengarut Lie jadi Scandal kau ? ehhh nak mampoz kena parang dengan makwe die . hahaha . scandal aku Aiman ? hoho , nasib baik ensm . hahahaha . btw ramai orang kait kan kteorg berdua . weeee .* kenyit mata * .the next aku comel , waahhhh aku dah lame tau ramai dah orang kate aku comel . hahahah mohon muntah sekarang . :P

               the last post zairul rigtht ? why he last ? patut first-2 tau . ahhahah . special to the guy to me ? hoho . semesti nye . kau jangan gedik nak sayong tumbuk kang ! . dah lah kau suap die aritu . hasihh nak makan kaki nie . hahaha . okeyh entry last-2 aku nak ctew pasal die-2 . :*
bermula dari hari rabu kot , shaz katew aku comel pandang bawah okeyh die pun cakap aku comel , minx couple minx 6ber berbagai , marah aiman kacau aku , ceramah aku rapat sangat dengan laki . hoho . baru aku perasaan kau nie kuat mengawal kehidupan orang jugak yey , selamat ktew tak couple :) next day hari khamis . wuuu die minx air dekat shaz die pijak kerusi aku dah nak mara dah shaz kate ape enth aku dgr comel die , dan die katew aok comel lah bila mara , boleh arr ko nak cium aok . okeyh part tu sumpah ! blushing ! . Azzairul Ikmal B Norazman Shah kau jahat bodo . dua hari kau buat aku blushing. hahaha . but aku tak nak menaruh harapan nanti sakit . :( btw teruskan buat aku blushiing . sekian :)

FUTURE
PAST