profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Jangan Bajak Please .
Friday 5 April 2013 | 0 comments
annyeonghasey0 .... hye , asslamuailaikum . hahha bantai semua aku nak tuliz . * lambai tangan * buat muka bajet cun like top model of the year . hahaha . okeyh disebab kan malam nie aku bosan gila nak wechat xdew sapew nak wechat . so aku mula lah nak mengarut dekat sini . tak suka ? ehhh blog aku suka hati kcing aku lahh . hehe * joke keyh * .

okeyh kita kembali pada tajuk diatas Jangan Bajak Please ? why ? because seorang mamat nie yang bername Azzairul Ikmal bin Norazman Shah . yeahh mamat nie sangat bajak meyhh same waaa . kenape ? yeahhh let storyy .
         
           zulaika : weyyy atas meja kau ade orang conteng aku mals nak cakap sape tapi aku ase kau tau kalo
                         kau tengok . die tuliz Widah Sakai  Hantu Plastik .
          aku  : sapew ? mane aku tau sapew tulizz tu . btw pada mase yang same hati aku dah yakin tu die
                   
pegi kelass aku pura-2 pegi tandas check tulisan ambik buku die . yeahh betul lah mangkuk tu . well memandang kan buku depan mata aku ponyokkan and the best thing aku pijak buku . wahhh buku Geo die ade cop mohor kaki aku . then keluar dari kelas dengan muka yang bangga dapat balas dendam . then masuk kelas tengah borak-2 dengan raha and the geng die kacau raha . pada mse same aku perasaan die dah ambik balik buku die . woooo . nice . harap kau suka cop mohor aku tinggal kan tu :) * buat muka bangga *

the next day hari khamis time lepas rehat iman datang dekat aku cakap weyhhh bak keropok kau skang . aku just bagi . pastu iman katew haaa tau takut . nie lagi sorang bajak ! then mangkuk tu datang dalam mase yang same aku tengah pegang kerepok die mintak aku baru nak masuk mulut dah buka dah die mintak bagi jela . tapi kalo di fikir kan balik kelakar dohhh . hahahha . kerepok yang hampir nak masuk dalam mulut aku sanggup kau makn . ouhsemmm ! * tepuk tangan * pastu die cakap dengan aku pasal tag name bnde bangkai nye lah . maaf tak dengar dendam masih terbuku . sian cakap sorang . hahaha . pastu die terus tak bercakap dengan aku . hoho . see kau ingat kau sorang ade ego eden xdew aku lagi besar ego meyhhh . jangan bajak please !

last word jendul walaupun aku suka kau jangan nak bajet depan aku kau bagus kau akan buat aku menyampah dengan kau .  waktu kau conteng meja aku ase nak jew tumbuk kau ahh bodoh ! so Please jangan Bajak ! . akhir ktew anneyong . * lambai tangan sambil buat flying kiss  * hahah

FUTURE
PAST