profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Again :3
Saturday 27 April 2013 | 0 comments
hye semua , sihat ? harap semua sihat lambai tangan sikit . hahaha . gembira ? yea gembira seminggu yang lepas tapi tidak bagi hari nie  kenapa , kau bagi aku haarapan and then hancur kan tahu tak ape perasaan tu .  

sakit aku tak faham ape sebenar nye aku pada kau . bahan kajian ? tempat untuk bermain ?aku sakit , aku nangis . bukan kali pertama menangis sebab kau . rase bodoh sanga tapi tak boleh bendung . aku sayang kau . asal tak boleh faham ! asal tak boleh jaga hati aku kenape selalu buat aku menangis lepas kau bagi aku kebahagiaan . ape semua nie ? aku tak kuat !hanye shazlin yang bagi aku kekuatan . hanya die dengar tangisan aku . kenapa ade jew masalah hidup aku

       

Ya Allah 
Rindu ini sakit untuk aku.
Rindu ini sangat seksa buat diriku.
Rindu ini sangat melemahkan aku.

Aku mohon padaMu ya Allah,
Lenyapkanlah rindu ini.
Hilangkanlah rindu ini.
Musnahkanlah rindu ini.

aku dah tak kuat macam dulu . tolong jangan bagi aku nangis . cukup lah sebelum nie .
kau sayang die . tapi kenape kau permain kan aku . aku ade hati ade perasaan jangan buat aku macam sampah ! benci kau ? aku tak kuat nak benci kau . kalo boleh aku benci kau buang kau dari hati aku dah lame aku buat tapi sayang aku tak kuat . tolong lahh jangan buat aku menangis lagi . ya allah air mata aku tak berhenti mengalir . macam mane aku nak jumpa kau nanti . tak kuat ! aku nak pindah ! mak pun suruh aku pindah adakah itu petanda yang aku wajib pindah . 

FUTURE
PAST