profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Budak PMR .
Wednesday 20 March 2013 | 0 comments
assalamualaikum . hye-hye semua . wahh dah lame tak update cerita dekat blog . see blog nie pun dah berhabuk tak update-2 cerita .  fuhhh-fuhh . tiup sikit bagi habuk hilang . hahaha . bukan tak nak update cume tak de mase terluang . well tahun nie tahun PMR . so dengan kelas tambahan lah homework lah . nak-2 pulaks baru-2 nie UP1 lagi nye lahh . tapi yang sedih nye result UP1 teruk gila . aku sendiri pun takut nak tengok . perasaan macam tak nak tahu jew pasal result tu .

hari nie 20/3/2013 . wooo . pejam celik dah bulan 3 bapak cepat mase berlalu . rase macam nak patah balik jew mase . tak bersedia lagi nak PMR .  wahhh nak nangis . setiap mase terluang kteorg mesti bincang nak sekolah mane . well tahun depan boleh dikatew kan semua budak 3A nak pindah . yang perempuan pulaks masing-2 bincang nak transfer Teknik Puteri aku pun same :3 . macam best jew . tapi nak 5A keatas . alahaii itu lah masalah nye . kena lah study sehabis mungkin nak masuk sane .

yayaya . PMR-PMR jugak . about my heart what happen ? hahha . let me story . pasal die . die semakin hari semakin mengignore kan diri ku ini . cehhh but waa still chill and cool . sayang ? cinta dekat die ? wahhh alahamdulilah makin pudar . well perangai die makin hari makin teruk . hari nie aku dengar kes die mencuri . apelah yang dah berlaku dekat die tu . perangai tak semegah . kurang kasih sayang ibu bapa betoii . sanggup mencuri series aku katew aku benci tengok perangai kau macam tu . macam-macam cerita buruk aku dengar pasal kau . yeahh terus kan usaha anda untuk jadi penyamun pulaks in the future . dengan perangai kau macam tu perasaan sayang aku kurang dekat  kau weyy . perangaii xsemegah . sekarang jujur aku kurang fikir kau serabut kepala otak jew . fikir study lagi bagus :3

what about my school ? wahhh sekolah best . hari-2 aku dengan shazlin kena kan lie min hoo dan tidak dilupa kan syawal donut yang comel . diorg sangat comel kalau korang jumpa mesti melting :* terhadap kecomelan diorng tuu . tapi sayong nye sudah berpunye . hahah . ehhh , cakap macam aku suka diorg jew . haha jujur xokeyh cuma suka tengok muka yang comel diorg tu .

                                                                             
ohhh nie lahh muka budak PMR tahun nie . poyo jew muka kan . macam mintak penampar pun ade . hahaha . samapi di sini sahaje cerita mengarut aku . kalau datang kerajinan nanti aku update lagi . byeee . flying kiss :*


FUTURE
PAST