profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Smile .
Sunday 5 May 2013 | 0 comments




assalamuailaikum , hai semua sihat . lambai tangan . haha . dah 3 hari dah demam tak baik-2 jugak . tengok muka yang senyum dalam sakit . sedih btw best balik kampung jumpa Bf baru  siapa ? teww budak dalam gambar teww . name die Muhd Aidil Adha . sangat nakal , mulut sangat bising . the best thing nye . suka mengigit habis tangan aku di gigit nye . pegi sekolah pun terpaksa well nak exam dah bhaii . 17 .5 . 2013 P2 ketorg takut gila . well dalam keadaan takut pun buku tak yah cakap lah hanya mampu pandang macam teww jew bace memang malas .

hari khamis widah tak datang . shazlin chat petang teww . rajin betoii die pegi tanye jibon pasal hal teww .
      
4:31pm
tau jew .. haha .. ni mse pafa . dye dtg kt aku , aku tnye pasal dye tulis nama ana tuuu .. .. aku tnye pesal kau tulis nama dye kat papan putih ? dye ckp saje je .. aku tnye kau skew dye lagi ke .. dye kate sumpah koi x suke dye .. koi tulis nama dye ur nak ejek dye jew .

tulahh kau . x siasat dlu . sia2 nanges padahal bndenye lain


hoho , time bece chat nie . sumpah gembira teramat sangat . dan hari jumaat nye aku sekolah . jumpa die . time aku duduk dalam kelas die baru naik die pandang aku dengan senyum . alahai cair aku . melting dekat situ kejap . lepas teww time nak pegi kh die datang dekat gila-2 time teww dah macam nak bercuim aku tengok . aku tahan badan die . huiishh kalo die ingat kan balik dah macam filem korea lak . hahahaha .

dalam time nak balik tengah best borak dengan shazlin dengan Ila tetbe die lalu tapi jarak jauh lah sikit . die berheni depan teww sambil senyum and sayy bye . hoho lagi sekali aku di melting kan . haiiyo .

 okey done cerita pasal Azzairul Ikmal Bin Norazman Shah . the next cerita pulaks . demam balik . waaaa . serita nye dengan selsema nye . batuk nye . sekarang lelah pulaks . sakit jiwa betoiii . harap esok cuti tak de lah aku skip banyak pembelajaran .

FUTURE
PAST