profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Maybe that is better
Monday 28 January 2013 | 0 comments




       
assalamualaikum , hyep-2 semua sihat ? harap semua sihat . untuk thun 2013 nie kali ke -3 kot widah baru up . well keje sekolah bertimbun xdew mase nak update ape-2 ctew dekat blog .

dan-2 pulaks skang ade latihan merentas desa , memang balik terus terbungkang ar atas katil . hahaha .
okeyh-2 balik pada tujuan asal beta menulis blog ari nie . hahaha . dah kira 2 or 3 minggu kot . widah n *die* xbertegur sapew pun  kali terakhir die tegur tanye pasal jam tu jew . hurmmm . seruisly lagi sakit bila di ignore dari di layan baek jew . rindui time dulu borak -2, ejek die macam-2 . but skang bnde tu dah xdew . mungkin kteorg akan jadi macam shaz n adam . maybe-2 . okeyh i 'm try to ignore u !^_^

terasa time widah senyum at die just pandang mcm tu jew .seriusly rase nak balik umah time tu jugak . jelez  die tegur fidah tapi xtegur aku . selalu pangill name fidah , tapi xpanggil aku .! urmm , now aku paham perasaan shaz . sangat sakit .

tapi bila aku fikir maybe tu cari die nak buat aku lupa die . keyh aku respect keputusan kau . aku try tuk ikut keputusan kau .tapi.... xkan ktew xnak bertegur sampai bebila kot . weyyy rinduii time dulu rindui nak ejek kau , rindui nak dengar kau mengarut . rindui nak dengar cara kau sebut CANNON . hahha . kelakar sesangat . rindui nak tengok senyuman kau yang khas untuk aku . arghh . rnduii semua nye lah .! susah untuk lupa kan kau . dah cuba tapi xboleh .

dan macho , aku xpenah suka die aku sajew sebut name die untuk hibur kn hati . hati aku still ade dekat kau . arghh .! hate that feel . sakit sesangat . kenape lah aku still suka dah lah kau dah berpunya . ape kejadah betul lah aku still suka kau .sebab kan hal tu lahh . mood aku selalu berubah kekadang okeyh kekadang x . mcam tadi time sekolah lepas rehat terus mood down aku xtau lah kenape .

terasa macam tahun nie tahun mood aku pasang surut , kekadang okeyh kekadang x . urmm . rindui nak jadi aku yang dulu . bebas dari semua benda yang mengarut nie .

FUTURE
PAST