profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



crying inside :"(
Monday 14 January 2013 | 0 comments







             



hye-2 semua *lambai tangan sikit * . hehe . dah 3 minggu dah sekolah . haishh cepat betul mase berlalu . and seperti yang aku jangka kan aku akan menderita selagi die xterpadam dalam hati aku .

hari nie sekolah dengan mood spoill gegilew babeng -,- . tapi still senyum budak-2 nie paksa aku senyum . haha . thanks korang seruisly sayang korang sesangat . time rehat seruisly mood aku kurang xbercampur sangat dengan bebudak nie . aku skang suka termenung jew . hahaha . tapi diorg selalu kacau ade jew . kejap shaz kcau , kejap kang budak kecik tu kcau , bnyk lah halangan untk aku termenung . haha . aku faham knape korang xnak aku spoill mood kan . thanks dekat shaz n fidah korang berusaha buat aku senyum balik . weyy bhaii air mata aku jatuh time menaip nie . haha . aku sayang frienship ktew skang . sumpah nak kekal sampai ktew bercucu - cicik 6ti . haha

tau x pandang muka kau seruis mood aku hilang , terus hati aku sakit mengenang kan semua bnde nie , tau x betapa terseksa nye ble chat dgn gf kau tu , aku terpaksa berbohong dan mengalak kan kau dgn die happy tapi dalam hati aku terluka sesangat . bce chat kau semalam aku menjeri dlam blik terlalu sakit . senang nye kau mnx kpel dgn die . aku tau tu hak kau . tapi kau xdew pompuan laen ea nak kpel ? perlu kew budak sekolah nie . PERLU KE !!!!!!!!! pastu 6ti ade budak baru msuk kau stalk die pulaks kan . aku kenal kau xpenah setia pada yang satu . mnyesal betul aku mcm mne boleh fallen in luv dengan kau -,-  .aku xkesah kau nak stalk die tapi plezz jangan dpn aku sakit bhaii kalo tengok , so plezz cuba paham perasan aku jangan ikut hati kau jew ......

if budak tu betul masuk kalo kau stalk die , sumpah aku xnak dengar ctew tu . fidah shaz tolong ! jangan bagi aku dengar ctew tu aku xkuat weyy . aku still snym pun sebab ade korang yang selalu dengar masalah aku . to naen , haha thanks tuk kau jgak kau buat aku snyum wktu seni tadi . korang-2 semua memang pndai buat aku senyum . thanks . kiss sikit *Muahhhh * :* and zulaika alolo syg oii knape kau ase aku merajuk dengan kau chilll lah kau xdew dosa dengan aku lahh . chill lah . tapi aku kurang suka dengan ape kau buat pagi tadi  jangan sebut name die lah depan aku . korang boleh sebut if aku mula kan ctew pasal die jew dlu . hehe . gedik kan . haha .

malas nye aku ase nak pegi sekolah budak-2 yang xtau ctew nie msti selalu kait kan nme aku dgn die , terutama nye miera . ergghhh . -,- boleh xjangan kait kan nme aku dengan die . dan-2 jangan ctew ape-2 pun tentang die kecuali kalo aku tanye .

sekarang mood on9 fb dah hilang , sence aku rapat dgn gf die , pastu asl aku on9 gf die msti chat n aku . haiyya seruisly time tu fake smile . fake macam-2 lagi lah keluar . so aku putuz kan xnak on9 fb dah. aku on9 twitter jew .shaz nak smpai sesuatu dkt aku text or tweet jew . fb aku xnak bukak buat mase nie . biar hati pulih dlu . cehhh . haha . ayat drama .

hope esok aku xspoill mood , kembali ceria . :)




 

FUTURE
PAST