profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



2013 ~~
Friday 4 January 2013 | 0 comments
hye-2 semua ,* lambai tangan sikit * dah tiga ari dah start sekolh .nie first time aku up for 2013 . hehe . wuuu first day sekolah dah kne kutuk sal beg kurang asam jawa betul ! first day jumpa member-2 so rinduii . ekeke . pandang belakang ade ckp my baju cntik , hahahhs wuu bngga , btw thanks okeyh rozlan son . ekekeke

2013 azam aku nak bukak bku baru . haha . means forget all the thing was happens to me . weee
. antaranye , fake relay ritu , jibon  . hehe . rse nye die dah padam kot dalam hati . so skang lyn die mcm kwn . yeahh . that better . hehe . friendship still same kwn seglew aku fidah , jannah , shazlin , pina , naen , adam , syuk  n nazam . naen n adam dua sahabt yg akan selalu buat aku mengekek gelak . terutama nye naen ade jew bnde die nak bahas kan . bak kate naen kalo die pindah msti kelaz tu snyi . yeahh ! mengaku memang xdew org nak buat lwk lagi dah , xdew org nak mlyn kteorg mengilew sekali . hehe . kteorg memang satu team kalo bab mengilew tu kteorg lah . haha

 
ari nie 4.1.2013 . tarikh yang sedihh pina pindah . urmmm , sebelum die datang beljar agama ustaz ctew pasal  mengumpat 6ti mkn daging org tuu , wuuu . takut aku dgr ramai org aku mengumpat nie . antara nye pina , miera , naen , adam . ramailahh . nie kne mnx maaf nie x pasal-2 semua pahala aku dpt dekat diorg .

okeyh ctew pasal pina die dtg tadi tgh best-2 lepak ngn rozlan son tu . ekeke . pina dtg ishh , nak nangis aku tapi tahan jew , adam n naen x bis-2 suh nangis  sengal  . lepaz pina pegi dekat org laen  naen bagi ceramah pulak .  terpaksa lah dengar . welll memang salah aku mengumpat pina .

lepaz tu adam suh ctew sal mawad pulaks , ishh mlz ctew tapi terpaksa lahh . aku pun xphm knape lahh umi n mawad ur berebut ngn ke adam tu , aku tgk x lah ensm sgt die tu , tapi boleh lahh . ekekek . adam if ko bce sory keyh . hahah . grau jew . tuk naen jgak minx maaf sebba ko un ade ngumpat ouk jew . heheh . arap die maaf kan .

hope pina xkn lupa kan kteorg dan maaf kan semua nye . hurmm seruisly aku dah ase rnduii dekat die , *kesat air mata * rugi xnangis tadi sekarang baru nak nangis . ape pun xboleh .!

Pina wish u luck for PMR 8A .:)



FUTURE
PAST