profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Miss U All
Friday 26 October 2012 | 0 comments
hyep2 . first bnde nak cakap slmat hari raya aidiladaha . ingat kan raye nie boleh g jalan2 tapi hampeh ! duk umah jgak aku . bosan nye larh asyik2 duduk rumah . huh ! rndui larh kat member2 . sumpah rnduii nak mengiler dengan korang wey !

    aku rnduii at korang weyy korang rnduii at aku x . aku rnduii nak mengejek korang , mengiler dengan korang alahhai senang ctew semua aku rndui larh . nie baru cuti raye cuti sebulan lagi nanti mesti lag rndui korang kang . waaaaaaa~~ . mohon ktew outing rndui2 cuti nanti . rnduii nak makan nasi lemah jannah . rnduii nak tgk jannah gado ngn syukri . alahaii abang aku tu  memang  jahat . annoying tol !


      rndui-rndui
BENDA YNG PALING AKU RNDUI IALAH 
1 . nak mengejek korang

2. nak mengumpat orang dengan korang

3. nk jga koop dengan korang

4. nak makan nasi lemak jannah

5. palinh penting rnduii nak tgk budak comel :D dating dengan abang malu die alahaii ~ sweet + kelapa sawit  tol

6. rnduii dengar ila mengiler alahaiii rndui la at ko ila .


 rnduii exam jgak rnduii wktu adm tnye jwapan ape . hahahaha . aku sukew kalo jwpan die C n aku akan buat mulut cam ne .


               
 hahaha . bayang kan aku wat camtu at adam . wahaha . sungguh buruk .n adam un balaz siap kenyit mata lagi . hahah annoying jup .

     korang - korang isnin nie aku nak korang buat cam ne at aku ...hahaha



        tau -tau aku nk korang hug aku mcm nie . nanti cuti x la rnduii sangat . hihihi .



Sayang korang KETAT - KETAT
                                       





































































































FUTURE
PAST