profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Hey You !!!
Monday 29 October 2012 | 0 comments
hye-hye semua , happy x ari nie , first2 aku happy petang tadi mood terus hancur  berkecai . kenapakah ? lai lai story - story . tengah lepak petang tadi syamim dtg and say to us hee ! aku dengar set2 ko wat ctew sal **** . haiituiihh tol sapew yang cakap ur sejak ble lak set2 aku wat ctew sal mangkuk ur xde keje aku . heee deeeii ko dngr dari mane haaa ! jemahh . ke ko dengar sal tom yam ur wei2 tom yam xde kne mengena dgn **** ko tu larh . suka suki ko fitnah kteorg wat ctew sal **** ko ur what the fish in the water betul larh .

    wei jemah- jemah sekalian meh face to face ar jangan maen tuduh melulu , pastu ble jumpa pandang  mcm x puas ati pe hal ko ! pandang macam tu pe story yang ko dapat yang aku n geng2 aib kan sangat pujaan ati korang ur . haaaa ! story ar kat aku nak tau gak . aku ngn member2 xde mse la nak gosip sal pujaan ati korang sekalian tu larh nak wat bnde buang masa , buang air liur dan buang tenaga aku jew ar . tolong larh jangan wat ctew camtu menghancur an mood aku n the geng jew arh . kalo aku ctew un ape yang kteorg ctew tu un berlandas an fakta yang orang tu sndiri pnye ex yang ctew kat member kteorg just ctew camtu jew xde tokok tambah un . so dari mne ko dengar ctew aku n member  ctew sal die .



    ko bce ko terasa haiiiyai memang patut ko terasa wey . memang update aku nie dituju kan tuk ko n the geng walaweii . meh bce meh ! pastu ko wat ctew at syamim tu lagi . meh buruk an kteorg lagi tau kteorg jahat . tau ketorg x secntk ko ngn geng2 ko . tapi kalo ia un nk fitnah mohon berlandas an fakta larh wey . ! samdul tol larh !


 mohon rabu ctew nie tamat malaz nak gado -gado memandang an kteorg exam PMR thn dpn . malaz tmbh dosa ckup dosa yg skang x selesai2 lagi . huh ! mood menaip hilang ase mcm nak baling jew netbook nie . sblum die baling baek off blog nie . bye !!!!!!!!!!!!!!

FUTURE
PAST