profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Make Me Crazy ! ..
Monday 22 October 2012 | 0 comments
 hyep2 .minggu nie minggu last exam an2  . memandangkan last exam . hamid ko paper last sok geografi n math . wow ! fanstatic baby tol ! kami semua mengiler nak hadap paper math sok . wish we luck okey .

   aku pnye la semangat nak study tup2 bku rujukan hilang hamun tol . nampak sangat ko an buku rujukan x nak bgi aku lulus math . lempang ko kang ko nak ha !!! mak jemah tol . huh ! bikin panas jew . sebab ko  lah hilang mood study aku . isshh . lempang kang baru tau .



wiwit soalan mcm nie lah yang wat aku gerun tahap gaban . boleh x ko jgn kuar malaz nak study ko pening kepala aku larh bedah study ko . nak tau tajuk ape nie .    


tajuk nie la wat aku pening bagai dah 50 % jew aq nak idup . susah larh nak ingat ko blik merumit an . argghhh . nak marah tol larh aku . 
   

                                          hahaha . dalam stress2 ur sempat lagi snap an sengal tol larh .haha . esok pegi sekolah mesti mke dengan senyum masuk kelaz . ble ckgu cakap okey skang waktu math paper tu huh ! x tau larh mke ape yang kuar arap larh boleh jawab . :D



                                         

























 Math !!!!!!!!!!!!


FUTURE
PAST