profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Lalala ~~
Thursday 1 November 2012 | 0 comments
hyep - hyep semua . happy x . hahaha . mohon semua orang bce blog nie sambil snym sampai ketelinga . hahaha . kenapakah ? let story dear . hihi

    dah lame x g sekolah . haha . ayat macam dah lme sangat setakat 2 ari x dtg dah lame sangat la tu . hahaha . okey pegi sekolah tgk die xde ingat x dtg ehh datang la . ehh suka la . hihi . pastu lepak at tapak perhimpunan die datang die on9 gne laptop nazam . haiiya nyibuk jew . pastu masuk kelas . hahaha  ktew ske part nie lepak - lepak dengan ila , rahah , fidah , shazlin n zulaikha . tgh -tgh lepak die datang menyibuk . 

   die panggil aku baby ? vavi ko lah lempang laju - laju kang baru tau . shaz dgn fidah just gelak n pandg widah n ckp skew lateww . haiiyai orang giler jew la cakap x skew wey . aku baling die tisu mke x skew dalam ati  gembira nk mampos nasib baek x mampos lagi . hahahaha . lepaz tu die mntk 6ber aku . haiiyaa  aku bagi  shaz ckp adehh bagi jew . hahah . dosa kah kwn jewp . hihi . lepaz tu aku bagi kertas yg aku tuliz 6ber ur die cakap x gne maxis ea abis la krdt ko msj ouk . hyeee dolah ade aku suh msj x yah msj la smpn 6ber aku tu wat perkasam okey . ko glew ari nie an Capital A bersaye2 dgn aku pastu baby . haiiituihhh ! . hahaha .


     ehh jendul gbr tadi , aku wat wallpaper viber aku  arap ko x marah . eehh ktew an kawan an2 ape salah nye x fault an . hahaha . ngade an .









          eehh jendul kau tau x penuh fon aku gabar ko jew . pnye la jahat kawan aku nie asyk ambik gbr ko jew . nie salah satu gabar aku uplod bnyk lagi sbnr nye nk tgk bka twiter , instagram . okey aku letak at situ . twitter aku uplod satu jew . malaz la malu . hahahahha

okey the next story haiiya syamim lu tipu gua yey , pndai wat dosa dekat kak ziyana . suka suki mak bapak ko jew petik nme die . haaiiya cian die kan x pasal2 aku n fidah mara die . tp nsb baek kteorg fikir balik tgk dari cara kebaikan die at kteorg x ase die wat camtu at kteorg . and the finnaly die x bua okey lemang jgak ko kang syamim . bnci ko la . huh !

FUTURE
PAST