profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



maaf //
Thursday 13 November 2014 | 0 comments
assalamualaikum , hye semua cepat kan mase berlalu dah bulan 11 dah nak hujung 2014 dah . 2015 ? means ? SPM ! OMG cepat ye why cepat sangat ! haishhh . mase memberitahu bahawa kita dah matured . yes ! matured ! boleh fikir dan buat keputusan sendiri ! .
oke berbalik kepada ayat di atas maaf ? kenape dengan maaf ?
remaja right ? mesti cinta right . cinta kadang-kadang boleh buat kita bahagia kadang-kadang akan buat kita derita dan hilang akal untuk fikir ape kita buat betul tak .yes saya penah bercinta san saye menderita denga cinta . serik ? ! yeaa sangat serik . kenape dengan maaf ? yes kita tak bleh halang untuk orang suka atau benci kita . itu lumrah yang ade pade manusia . tapi maaf buat mase nie bukan mase nye lagi untuk memikir kan hal cinta or whatever . yess aku nampak kejujuran kau tapi aku tak bersedia . dari seorang kawan menjadi someone yess ramai orang bermula dari situ . kawan yang rapat sangat . tetapi bukan senang untuk aku . bila orang tanye kenape tak terima ? kenape ingat dekat ex lagi ? jujur yess still . bukan senang kita nak lupe benda yang lepas seseorang yang sangat kita sayang . tapi itu bukan satu punca dan sebab kenape tak terus kan hubungan itu .setiap manusia ada kelamahan die dan kelemahan aku ialah aku mudah takut , akut takut sakit , aku takut berharap . aku penat dengan semua tuu . orang selalu nampak aku oke tapi  ... inside .. takdew sape tahu betapa sakit nye memendam .

     cuba untuk nampak oke depan semua orang . yes ! itu aku pilihh . mula-mula dengan situasi sekarang sangat sakit seruis sakit . penah bayang orang yang dulu kita sayang sekarang  buat keputusan untuk ingnore kita . dan the best thing die tak penah ade perasaan dekat kita . mungkin mase couple tew perasaan simpati maybe .. sakit sangat . cuba untuk bangun , cuba untuk lupe kan die . akhir nye yeaa berjaya tapi bukan senang untuk lupe kan kenangan . kita boleh padam semua tentang die tapi bukan kenangan .yess kenangan still menghantui aku . aku berjaya usir perasaan sayang pada die tapi bukan kenangan yang penah kami cipta . aku lemah aku tak kuat untuk melupakan .

     maaf aku tak boleh terima sesiapa buat mase nie , bukan senang nak bukak hati yang sakit . yaa mungking orang lain alami lebih lagi . tapi aku manusia aku tak kuat  aku cuma pandai pura-pura kuat .maaf aku buat orang yang berharap pada aku stress , maaf aku buat kau terluka . bukan maksud . yeaa kadang-kadang aku rase bodoh sangat kerana tak nampak orang sebaik kau . tapi maaf aku masih belum boleh terima , aku tak suruh kau tunggu jika ade jodoh pasti akan berlaku .aku cuma nak cakap jangan menanti pada benda yang tak pasti . yaa kau baik aku tabik kau sanggup layan kerenah aku . aku tabik tahap kesabaran kau,aku tahu kau banyak makan hati dengan keputusan aku , aku puji tahap sayang kau . tapi aku still tidak pasti sampai bila .maaf sebab bagi harapan tapi aku tak tunai kan. yea aku tahu aku kejam tapi aku dah cuba tapi tak boleh . aku sayang kau tapi bukan untuk hidup lebih dari ape kita sekarang . maaf aku buat kau berharap. bagi aku berkawan adelah jalan terbaik . aku lebih suka kehidupan begini .tak sakit dan bahagia tengok kawan-kawan bahagia . aku tenang kau terima keputusan aku dengan hati terbuka .sekali lagi maaf banyak sakit kan hati kau .

FUTURE
PAST