profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Monday 14 December 2015 | 0 comments
assalamualaikum , dah lame tak menulis panjang-panjang dekat blog . first , alhamdulilah spm dah tamat . means aku akan tempuh banyak lagi halangan . kawan-kawan , masing-masing bawak diri ade kerja sini ade yang kerja sane . tak pernah terlintas dalam minda akan ade satu hari hubungan yang rapat akan jadi regang hanya di sebab kan hal yang kecik . tapi alhamdulilah mungkin allah S.W.T redha dengan perhubungan kita dah baik macam dulu . mungkin kita boleh bina laluan hidup yang baru  .

 Moral of this story yang aku dapat , kita sebagai manusia suka menghukum tanpa kita sedar , kita cuma manusia biasa yang banyak lakukan kesilapan , bila seorang manusia buat salah kita pandang die serong seolah die pendosa yang tak akan di ampun kan oleh Allah S.W.T . kita tak pernah cermin diri  kita , baik sangat ke kita nie , tak pernah buat dosa ke kita nie . aku mengaku aku pernah ade perasaan nie . tapi alhamdulilah Allah bukak kan hati aku supaya aku nampak , aku sendiri buat dosa dan melalui pengalaman rakan-rakan aku patut aku jadi kan iktibar bukan cemuh die ibarat aku malaikat . Ya Allah betapa berdosa nye aku kepada kawan-kawan ku . aku lupe siapa yang banyak tolong aku , aku lupe sape yang bagi aku semangat mase aku perlu kan .Disebabkan die buat satu kesalahan aku pandang serong kepada die, padahal aku pernah melakukan benda yang same .

  Aku pernah terfikir untuk jauh kan diri aku pada die disebabkan salah yang die buat , betapa berdosa nye aku pade die . padehal die sedikit pun tidak pernah berkira dengan aku , betapa banyak nye budi die pade aku . Yaa Allah . maaf kan aku . aku akan cuba pimpin die ke jalan yang engkau redhai bukan melarikan diri daripada die aku janji . aku bersyukur kerana rakan-rakan masing maaf kan aku , terima kasih korang . aku berharap kita akan kawan sampai kita hembus kan nafas terakhir .
Terima kasih atas segala kata semangat dan pertolongan korang selama ini . Terima kasihhhh

FUTURE
PAST