profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Happy Mother Dayy ..
Saturday 10 May 2014 | 0 comments
assalamualaikum , hye  guys . i'm back untuk membuat entry , biasalah aku time2 exam time tew rajin tahap gaban nak bukak blog lah ape lahh . study ? nanti2 lahh . gagal un gagal beramai . ehhhhh ? ! . hahahaha . tak senonoh punya perangai aku nie .  soooooo , back kepada tajuk . Mother Day ? ehhh hari nie ke hari esok ? tak tengok pulak calender . btw Happy Mother Day to all Mother in the world . cehhhh . especially to my lovely mom Zahara Bt Ambi . love mak thanks for everthing ..

 thanks jadi tabah depan kitaorang , bila ingat balik tak kira jasa nye . jasa jage kitaorg 4 beradik yang perangai entah papew . thanks lagi sekali jadi tabah depan kitaorg tak penah menangis walaupun adik tau inside mak sedihh sangat2 . tapi mak strong tak penah tunjuk kat kitaorg . aku rase dalam kitaorg 4 beradik aku paling nak paling jahat , kecik dlu macam mne ? tak yah cakap lahh kencang kena mara , kena rotan tapi buat jugak . nasib dah besar nie jadi manusia sikit . hahaha . bila besar nie aku paling manja , aku  paling banyak habis kan duit mak . hahaha . aku tak penah berubahh . haha . bila tengok mak rase macam boleh tak aku nak jadi macam die strong , tetap senyum tetap oke walaupun banyak benda yang berlaku tak penah merungut . aku ? baru sikit dah merungut , menangis haishhh tak tabah langsung . tew lahh hidup selalu rase kita lah manusia paling besar masalah , padehal ade lagi orang lagi susah . sejak arwah abah meningal aku tak penah tengok mak nangis lagii . strong gila . kadang2 aku rase nak nangis bila tengok mak letak gmbr arwah abah dalam wallet ya allah mesti mak rindu abah kann . mesti rindu sangat2 kan .mesti mak sedih sangat2 kan . tapi kitaorg kadang2 banyak buat mak sedihh . sedih dengan perangai kitaorg . tapi mak still oke , still jage kitaorg tak penah give up . thanks mak . thanks sangat2 .


                                 
happy mother day mom , thanks for taking care of me . thanks always support me . thanks always at my side . love so muchhhhh :*

FUTURE
PAST