profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



#JTG
Sunday 4 May 2014 | 0 comments
assalamualaikum hye guys . sihat ? minggu nie minggu ape yea ? yes minggu exam . but2 ..... buku langsung tk sentuhh . pehhh budak pandaii kan . memang gempak lah result nanti . hahaha . tak tahu lah kenape mask form 4 semua malas . tambah pulak masalah yang menyemak kan hidup jiwa raga zahir bantin nie . haha.
ape masalah die ? biasa lahh masalahh ex yang memb*** buta .hahaha . tew lahh nak sangat couple ape bagai . hamikkkkk makan kunyah . hahahaha...

so let me tell you the story .ehh nak cerita tak payah kot bagi yang keep follow my entry mesti dah bace kan24 ? hahaha . lagi pun malas nak ulang dah . well jumaat ritu time bi tece takdew . ape lagi party baiiii . duduk dengan adam nain boleh buat aku gila sebulan tambah pulak dengan ibu mengandung tew kencang cari pasal nye . hahaha .oke2 back to story . ari jumaat tew seperti biasa my spy yang tak berbayar Nur Syakirah M. Rozzi menjalan kan tugas nye dengan baik nye . bertanya kepada #JTG why he hate me so muchh . and guess what that dumb boy say . aku bukan benci die cume tak suka ape yang die buat jew . errr kau kenape sayang oiii menyampah dengan ape aku buat mental ke ? ehh sayang geli tangan aku menaip nye . hahaha . just bnde tew je buat ko unfriend , ingnore aku , buruk kan aku ? ehhh sah mental jantan nie . kesian2 . dan spy number 2 aku Syahrul Asyraf  b ... entah lah bnde name bapak die aku malas nak ambik tahu bukan pakwe aku .spy couple nie sangat menjalan kan tugas mereka dengan baik good job dear . kiss sikit muah2 . :* hahaha . oke back kepada ape acab cakap die kate #JTG always talk about at their class . wahhh2 gwa tak sangka gwa famouss baiii . aku pelik tahu dok benci but suka caakap pasal die . awak tahu tak mcm mne nak tunjuk kan awak tak suka die . just ingnore die jangan ckp pasal sebut pasal die pun jangan die mati pun jangan ambik tahu . boleh buat macam tew ? nie hari2 ctew pasal gwa tak penat ke bro ? dosa awak dah berbakul jangan tambah dengan dosa mengumpat gwa . kesian tengok die . tahu lahh life gwa indah perfect tew luu dengki sampai hari2 ctew pasal life gwa . butttt bitch listen here . tak sampai bila2 gwa senyap jangan sampai gwa meletop and you will regret .i will make everyone f*** you that  easy lahhh . so stop talk about me . aku pun takdew nye nak ctew pasal kau lahh bazir mase . kalo ko kate ex2 nie mesti kena benci satu same lain oke gwa terima . tapi tak yah lahh hari2 ctew pasal die tak bosan ke ? aku hari2 dengar pasal kau bosan .  denga cerita tew semua tipu lahh mood tak down aku rase kalo ko kat dpn aku nk jew aku bakar ko hidup2 . bila ajak slow talk tak nak macam2 alasan bagi . cakap bnci maki depan baru best broo . aku pun boleh maki balik . hahaha . kau nie jenis manusia pengecut cakap belakang pndai bila ajak face to face slow talk tak nak . go die lahh bitchhh . !

acab cakap dekat aku kau still suka aku . soryy bro gwa tak penah percaye pun die suka gwa since kitaorg clash aku raase die just nak game hati aku jew . but it sokayy . dunia nie macam roda hari nie awak buat orang esok lusa awak kena balik . time kau kena macam tew please call me i really want to saw that time . and i going to laugh like a crazy . balas balik ape kau buat ? sory lahh gwa bukan jenis macam tew . gwa percaya hidup nie ade karma . setakat aku balas ape lh sangat . but kalo allah balas itu sakit menusuk ke qalbu . talk about that i have found something wait a minute ... :)

             
sumpah aku suka gila ayat die . adakah aku perlu buat macam tew ? hahaha .hope masalah nie cepat selesai . selalu update pasal luuu jew semakkk blog gwa pun jadi macam lu dahh mental .banyak dosa aku mencarut dalam entry nie bianey nak lepas geram . kepada syawal a.ka. Lay oppa sejak bila masuk campur dalam hal aku nie ? btw hang die pihak gwa right if di pihak gwa . thanks you very muchh kerjasam anda sangat di hargai .haha oke lahhh that all for today thanks youuu . :*

FUTURE
PAST