profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Ya Allah Tabahkan lah Hati .
Saturday 19 April 2014 | 0 comments
Assalamualaikum hye semua . macam mane hari anda bagus ? berharap hari anda bagus dan bahagia selalu . hehe . dah lame dah tak update blog rase nye . berhabuk dah die kesiian blog . selalu nye bukak jugak masuk GA tapi sekarang tak tahu lah rase malas pulak . haha . tapi in sha allah akan bergiat aktif balik untuk msuk GA hope GA hadiah lebih menarik .sekarang dah bulan 4 right ? ya allah cepat nye masuk berlalu dalam tahun 2014 nie . sepanjang waktu tu banyak bnde dah berlaku kisah suka duka . tapi kebanyakkan nye duka lahh . even macam tew pun aku tetap ade rase bahagia di samping keluarga , kawan2 dan crush yang tersayang . ehhh ?? hahahaha .

jujur kadang2 rase sedih penat sangat , terasa diri nie berdosa sangat ke kenape semua nie berlaku , yes kadang terpaksa kuat depan semua orang tapi jujur tak kuat , tak kuat bila orang yang penah kita sayang orang yang selalu spent time dengan kita benci kita tanpa sebab . ape salah aku dekat kau sampai benci sangat , sampai unfriend bagai buruk kan aku . aku tak kuat weyy kalo perlu lalui semua itu . even nak benci pun please datang jumpa aku cakap dengan aku kenape . ko berubah sekelip mata jew .buat kau jeles dengan rapat dengan iman ? ya allah tak penah terlintas pun , aku rapat dengan die sebab nak lupe kan kau . bukan nak jeles kan kau  sendiri yang cakap kita clash cara baik dan lupe kan antara satu sama lain . yes aku buat tew walaupun tak full lupe kan kau . tolong lahh penat kena tuduh macam2 . please bnci sangat aku jumpa aku bagi tahu kenape . yess tahu aku pun ade buat dosa kat ko dekat orang lain maybe nie balasan nye . but please jumpa depan2  tak perlu kutuk belakang2 . penat nak dengar . yea maybe kau cerita dengan member aku ianya takdew effect tapi kalo kau ctew dekat orang tak rapat dengan aku ianye memburuk kan semua nye . aku tak penah buruk kan kau . aku just ctew ape yang sebenar nye dekat kawan2 yang rapat dengan aku . ulang suara kawan2 yang rapat dengan  aku . bukan semua orang .please jadi manusia yang matured jangan jadi mcam nie nampak terlalu childlish araaso ? tahu tak subjek ape aku paling benci seni tahu tak . why ? sebb satu kelas dengan kau . aku boleh hidup kalo kau buat takdew papew . ignore aku ? it up to you . but jeling aku perli aku . itu bnda paling aku f*** . ingat aku tak dengar ke . aku tak pekak .tak perlu nak bajet ID wc kau lahh aku tak nak . seruis talk aku takdew feeling dah kat kau . tahu kenape . penat tahu penat , penat selalu hati di sakiti , manusia boleh berubah dengan cara layanan kita pada orang tew . hati manusia tak penah tetap . aku redha dengn semua nya . dah itu takdir . tapi aku tak kuat dengan semua nie . berlagak kuat depan orang kadang2 penat tahu . bila kau borak dengn ila terasa macam nak cakap dekat ila boleh borak jauh sikit aku tak nak dengar suara die .tak bolehhh dengar . tak nak dengar . tahu satu benda time kita clash ape yang buat aku menangis . bukan sedih kena tinggal kan sedihh ingat dosa yang telah aku buat . rasse mcam murahh sangat . rase macam aku bukan wahidah yang dulu .aku sangat sedihh bila dengar nain farez ungkit balik mase dulu pegang2 tangan bagai . seruis nak menangis maluu sangat2 . sebab tew aku putus kan tak kan couple dah in sha allah . sebab aku takut bila nafsu menguasai akal die akan jadi macam dulu . tapiii jujur tak tak penah salah kan kau ianya salah , salah aku yang terlalu ikut kan perasaan sampai lupa halal haram . mesti mase tew kau padang aku macam ape jew aku yang dulu menjaga semua tew tapi time couple dengan kau , aku hidup dah macam takdew agama . aku berdosa sungguh . sampai sekarang dosa tew menghantui aku . kadang2 setiap malam aku akan nangis kenangan semua tew . kalo bolehh putar kan waktu aku nak sangat putar kan ....... Ya Allah .......

tak penah suka perempaun lain selepas clash dengan aku ? what you mean by that ? adakah engkau tengah cakap aku curang . please lahhh dalam hal kita clash kita same2 salah jangan salah kan aku saje . please stopp lahhh ! move on please . cukup lah 3 bulan lebih dah . just forgive and forget . jujur aku kate aku dah maaf kan segala nye . aku penat hidup dengan perasaan benci nie .


                         

FUTURE
PAST