profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Terasaa :'(
Wednesday 19 March 2014 | 0 comments



helo guys , assallamualaikum . have a nice day ... haha . mood skang ? oke happy sikit . why ? exam dah habis kot . hahaha . P1 sudah melabuh tirai bagi form 4 . yehet . goyang buntot semua . hahaha . hari nie lepas rehat belajar math . what ? tadi exam math skang belajar pulok . gilo k gilo . and after that gabung kelassss . you know what . i really fuck.ing hate bila cikgu kate 4A dgn 4B gabung . why ? bosan wey bosan . acap akan dtg kat ila and date . aku ? tugu negara kat situ . benci k benci ! . yea tau karma dulu ko buat gitu gak kat ila time couple . but this to much . bosan ko takdew sape nak bercakap . dan mula lah hati nie rindu fidah , shazlin , jannah , rare , ama . rindu k rindu . hurmmm :'( tadi pina dtg ila masuk kelas dtg cakap diorg lepak 4G kejap . haram jadah tak ajak aku . nak lepak jugak . tau dok betapa bosan duduk dalam kelas tadi . hurmm . dengan perangai budak lelaki dalam kelas macam jimbet tadi . hamun aku . tak pasal2 semua kena mara tadi .

tak tahu lah kenapa form 4 nie cepat sangat terasa . sensitif gila . form 4 nie aku nak semua spent time dgn aku . sebab ? entah lah maybe sebab sedih ......................... bila tengok orang date . rindu time dulu . yess i m fucking damn miss you . :'(  rindu gelak tawa , rindu gaduh kita . rindu semua . lupa kan kau ? penat cuba tapi tak penah . tengok ko rapat dgn orang lain . make me down and like want to cry .


           
nie lah yang aku rase kang sekarang . dan itu lah yang aku selalu buat .





FUTURE
PAST