profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



It's Over :)
Thursday 2 January 2014 | 0 comments
assalamualaikum , hye guyss . belum terlambat lagi kan nak wish happy new year :) happy new hope hidup kita lebih baikk :) 2014 ? means ? form 4 . arghhh :( nooooo nak form 3 rindu form3 . rindu kelas tambahan , rindu semua yang kita buat  time form 3 . rindu gelak kita , rindu time stress kita belajar math . i miss all of that :) the part i miss is you dear :) aku tahu buat ape mengharap pada yang tak sudi right ? but it easy to talk , because you don't feel it .:(

1.1.2014 orang sebok dengan kehidupan yang happy , yang baru , penuh berkoba2 . but me ? die mintak clash time tew . why setiap hari penting mesti bnde macam nie berlaku . malam die mintak clash . yess i don;t feel nothing . aku rase aku kuat . yeaa kuat , but hari nie ? aku menangis lagii , sampai bila aku harus menangis ? aku pun tak tahu . hope allah bagi kekuatan . aku tak kuat bila jumpa die , bertentang mata dengan die . yess depan die aku ingnore die , aku jeling die . tapi dalam hati i really care about you sayang , it 's now easy to forget , like you forget me . :( yea aku nampak dari senyum kau , tawa kau bahagia sekarang kan . untung lahh kau cepat melupa segala nye . untng lah kau cepat lupe aku yang kau dah janji . kadang2 aku teringin nak hati kau tew . kau tak penah sayangkan aku right ? sebab tew kau cepat lupe kan aku . yeaa memang aku tak macam aweks2 kau yang lain , tapi aku cube . i m human zairul , i m not prefect . kau cakap kau dah terlalu saba dengan aku . ape yang kau saba weyy ? kau tak nak tnye saba aku kew ? saba aku melayan hati aku  bila kau tak text tak call . bila kau langsung tak kesah pasal aku . kau nak aku paham kau tapi kau ? tak penah nak faham aku . waktu first couple aku dah terima resiko untuk couple dengan kau . yeaa semua orang bangkang aku couple dengan kau . tapi aku ingnore . aku ingat pilihan aku betoi . makin lame kau nampak sangat sayang pada aku , but 3 bulan lebih kau berubah . mane janji kau ? mane ? janji yang nak relay nie lame , mane janji kau nak jage aku , mane janji kau akan sayang aku ? mane semua tew ? mulut memang manis berjanji kan ? bila time nak di kota kan kau lari tinggal kan aku macam orang bodoh yang takdew perasaan . bagus nye .  aku ade perasaan weyy zairul even depan kau aku strong . tapi aku manusia aku menangis jugak . sakit hati jugak . yeaa aku tahu bercinta zaman sekolah nie sampai bila jew lah kekal kan , tapi tak sangka macam nie kesudahan nye . 

bagi kau lepas kan aku dengan cara baik , oke i admit memang dengan cara baik . but it still like a stupid tahu tak . ko cakap still syg but ko lepas kan aku . ape jenis sayang kau ade weyy ? sayang kau tew nampak sangat sampah right ? kadang2 aku rase macam nak jew allah turun kan karma untuk kau . dan time tew baru kau tahu rase nye  . senang bagi kau untuk mula kan hidup baru sebagai kawan , but bukan aku ia mengambil mase yang lame . untuk aku elok balik , sakit sangat2 . yeaa memang aku mara kau , tapi jauh di sudut hati aku dah maaf kan sikit  , bukan senang untuk memaaf kan semua nye . ia mengambil mase .walau ape pun aku still nak ucap terima kasihh sebab bahagia kan aku even 3 bulan . walaupun aku tak tahu betul ke syg and cinta kau tew . atau just plastik . dan kau jangan risau aku tak kang mengungkit ape yang aku dah bagi kat kau . yeaa baju tew kau boleh simpan kalo kau nak , kalo dah tak suka kau boleh buang . it's up to you . melupa kan kau mengambil mase atau maybe tak dapat lupe kan kau langsung bila satu sekolah . aku harap kau bahagis dengan pilihan kau . thanks for everthing . and last thing jangan ungkap sayang kalau kau tak bermaksud untuk sayang die selame nye . ingat tuhan ade untuk hukum segala perbuatan kita bergantung pada ia cepat atau lambat  :)  take a note :)

FUTURE
PAST