profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Next Year !
Wednesday 19 December 2012 | 0 comments
assalamuaikumm semua , hey2 *kenyit mata sikit * . sedar x sedar lagi bpe hari jew dah nak sekolah  balik . wuuuu best tu . rndui nak jumpa kwan2 . tapi kan2 takut wouuu , next year means Form 3 PmR came to ous . takut gilos nie . last batch  . so next year xdew mase nak maen2 fokus dekat Exam jew . haha . fokus lah sangat .

azam tahun depan mula kan hidup baru lupa kan semua yang menyakit kan yang berlaku tahun ini . bak kate aku n shaz kadang2 rase nak lost memory jew . haha . bungkesss kteorg kan2 . haha . mohon abaikan . rindu nak pegi sekolah nak jumpa kawan2 , rindu nak makan same dekat kantin , rindu nak jalan dekat kop sesame n the best thing rindu nak lepak pastu mengumpat orang yang selalu menyakai kan jiwa kita . weyy sayang2 ku sekalian rindu time tu . hahaha

rindu jugak nak duduk dekat makmal sains ckgu mengajar depan ktew mengajar belakang kan2 . haha . pastu time buat latihan salin semua soaln . pastu pegi copy paste orang . haha . itu lah aku . so next year kne ubah sikap yang suka copy n paste keje orang jew . haha .

next year janji aku dengan shaz , no men no cry . eh2 . haha . ayat budak2 yang pasrah dengan cinta . haha . seriusly bnyk lelaki dlm dunie nie selalu spoil kan mood aku , antara ny jibon , rmpong , hooo semstinye fuck atas kepala die dari aku  n last anjing . sapew anjing ? haha xyah tahu lah rhsia kteorg sajew .. itu lah semua top2 lelaki yang akan buat aku spoil mood , so tu my beloved friend jgn sebut nme bdk2 tu didepan aku . mohon okeyh .. ! ^-^

okeyh2 , tukar ctew pasal bnde tu dah nak spoil dah mood nie . ctew pasal keje pulak . jom2 !sebelum tnggu nak bukak sekolah part2 akhir nie , aku  , fidah n pina pegi keje dekat peladang . penat geglew lah . tapi sebab nak dapat duit terpkse lah . keje ari nie dah rase xdew badan dah dengan miang nye . nasib baek lah mak cik tu baek nak anta balik umah , seriusly cakap tadi dah x dew  tenaga nak berjalan dah . penat sesangat , esok smbung keje tu lagi . hope esok x rase penat sangat glew aku nak blik jalan kaki kang . haha . Sekian :D

akhr kate

 SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH TO MY FRIEND . MUAHH SIKIT .:* HAHA 


FUTURE
PAST