profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



DO I CARE !
Monday 15 October 2012 | 0 comments
hyee semua mohon bce blog nie sambil snyum smpai ke telinga . mohon jgn ade rase simpati . terus terang jangan rse ape2 un larh .:D hihi .

member bce blog diorg ckp . sdih la blog ko sabar okey sabar . mengapakah ? jgan simpati okey aku x rase ape2 un aku selalu snym jew x sdih la . mohon jangan simpati larh . :P . meh tgk gbr aku xde sdih okey x nangis gmbira jew always cool jew .. hihi

      see2  aku bahgia tau dengan idup aku . kau x sayg aku tapi family aku sayang aku , kawan aku sayang aku . so ko x penting un dalam idup aku . tau nape aku x kesah pasal ko tau x aku penat suka at ko suka lagi menyakitkan dari suka aizat kau tau .so aku putuz an lupa an ko mula an hidup baru aku . hahaha , ayt aku x boleh bla btul an  . sedih aku tau tengok 2 org budak pompuan gado sebab ko . hahaha . adoiyaii aku suka gak at ko tapi x la meroyan tahap jiler at ko sampai nak gado2 bagai ko bukan ensem sangat aku tgk . sedih tol aku tgk 2 org budak pompuan ur . pastu budak pompuan tu merangkap kawan aku cte la at aku ko pnggil die baby . haha . hoi-hoi  aku x kesah la die nak pnggil ko baby ke vavi ke x jelez lansung aku xde ati ngn die xde ati nak pikir an die . ari nie jumpa die tanpa senyuman mengapakah ? haha . malaz la nuk wat fake smile at ko aku mnymph tgk mke ko wat mase skang . so jgn snym at aku plezz sebab ko akn wat aku keluar an fake smile aku . kte un tau ko un fake smile jugak an tuk ktew so ktew same2 fake smile la .

       ari nie aku eppy tau sangat tau shazlin la wat lawak bodo lak waktu wat keje geo . hahaha . mengekek-ngekek aku gelak . pastu kteorg g at jazmie kenapakah jazmie asyk g tandas bau rokok . huh ! cian ko la dolah ! pastu an i see u look me mengapakah ? ade ape yang ingin ko kata an . kalo ade kata kan lah ktew an bff v.s musuh . walau un aku bnci ngn ko tapi aku arap ktew still boleh kwn camebackstage kpda wahidah yg dlu dan azairul yg dlu . ko x tau aku suka ko . ko layan aku macm bese . uihh rndui la saat tu ktew friend2 together . bosan gak asyk berperang dgn ko wea jendul ! rndui nak ejek ko la . wahahah . jangan risau larh wey jujur aku kata an prsaan at ko dh semakin pudar so aku ase aku x kn suka ko blik . jiler nk suka ko blik tau x betapa sakit nye ati aku mencintai ko . btw ianya dah berlalu so just forget it larh . be happy always la .

 okey2 dah2 cakap sal die cte sal exam lak . wow jiler kentang aku takut nie math , sejarah n geografi . hope semua lulus la . math arghhh cikgu2 help me ! help me ! dah lupa lorh sudut 60 drjh 45 ur . mohon kawan2 ku ajar kan larh . sangat memerlu kn pertolongan di saat nie . :D

 

FUTURE
PAST