profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Capital A !
Tuesday 11 September 2012 | 0 comments
hyep2,cemua lame dh x update cte wifi tu la vangang ngat bikin pnz je .ok2 tu  bkn cte yg sbnr nye. nak cite sal Capital A die dh tau widah suke die first2 bapak malu kne ejek ngn die bngga larh aku ske ko wekk ! bnci !

 tu cte dlm lme la jgak , nie cte ri nie wktu pafa zairul dtg at aku duk kt sebelah pastu die ckp aku nk solat at cini larh pastu adm ckp dating yey pndai2 .pastu zairul lari g solat tmpt laki . pastu ohsemm nye ustaz x de party la dlm surau . kteorg maen prmainan yg direka olh Lan zairul yg ajk maen sbnr nye aku un join la ajk fidah skali . pastu pina un join cian pina kne pukul 4 kali at tgn dgn zairul bpak skit nye kejam pnye jendul !aku un kne gak ngn die 2 kali sakit jiler la . pastu adam lak cam biasa la cari pasal ngn shaz diorg gado larh aku un ngekek la gelak . pastu suhana gado ngn zairul sue g tolak zairul at aku nsb baek x kne kalo kne ciap die aku tnam idup2 . pastu zairul ckp pe enth at su aku dgr tunang2 je . pastu syawal pnggl zairul x dgr tlg pnggil an zairul ckp at aku yea awk nape ! wow ! awesome siot die pnggl aku camtu kembang aku mne x nye org yg kte ske pnggl kte camtu . sumpah ckp memang suka tp dpn die wat mcm geli dlm hati brbnga2 .hahahaha . pastu die mengarut bnde x at shazlin sal tunang pe enth . blik tu die ckp rugi la ko x nk . stress kejap aku tgk die ur .
  pastu wktu blik tu aq de dgr die sebut syg x tau la kat spe sebab aku  x pndg .pastu die ckp tu ha tunang aku x tau la die tuju at spe sebab aku pndg adam je x pndg belakang .


 tpi best tau ari nie best2 sangat2 . shaz cte bnde zairul ckp at die kt fidah un dtg at aku ckp ko couple je la ngn die arghhh ! wajib ke aku tkt die maen2 jeep . stress2
x sabar2 nak tunggu ri esk arap2 lagi ohsemm dri ri nie akhr kata Capital  A Sarangahea hihihi 

FUTURE
PAST