profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Sad Story !
Monday 9 July 2012 | 0 comments
sekarang aku really need to update nie,for Capital A adoiiiyai ble ko nak balik dodol ! x de ar aku rindu sangat kat ko tapi boleh ar tapi belum tahap giler lagi bolah dikawal..aku ingat ko nak balik minggu nie rupa nye minggu depan adoiii lagi seminggu lebih ar kena tahan rindui kat ko la nie ! arghhh x suka nye aku t

   To Capital A cepat la balik wea
  ri nie g sekolah dengan perasaan malu coz adam dah tahu sape Capital A,macam x nk masuk kelaz jumpa adam,tapi nasib baik adam x ejek aq just pandang senyum uhhh! lega aku die x ejek aku

   pastu waktu agama ustaz tnye sape x penah cium al-quran aq baring je ar atas meje sebab ngangtuk tdo lmbt mlam ur  de ke ustaz cakap cam nie

   wahidah kenapa ingat anak ke ingat suami kat rumah
    ok ayt ustaz ohsemm ! adam n shazlin pandang aku dengan senyuman ngejek ohsemm la korang..adam cakap kat aku die x balik die g cari awex kat sne kurang ajar tol an ko adam saje je nk kne flying kick an aku an adam rozlan wekkk ! benci ko waktu 2 !part yg malu nye de ke ustaz bg aku sbgai contoh ustaz ckp cam nie kalo wahidah nie kena tngkp basah pastu kte aib an die 2 kiranye ngumpat,dengan bangang nye adam cakp kne tngkp basah n Capital A ar 2 kurang ajar 2 !pastu shazlin de bgi idea die cakp ko bik gbr Capital A yg ensem bg ko pasang lagu afgan terhenti di sini pastu die nyanyi kt widah sah2 ko nk wt aku nangis an shazlin

 pastu waktu bm diesbab an cikgu hasni membebel ngn sikap iman n arif ur aku baring lagi aq ngantuk la dh tdo lmbt...tbe je adam cakap dh gler dh kat Capital A la 2 lme x jmpa adoiii asl ko nie sesok tol ke die

    ri nie idup aku penuh dengan nama die ......
ehhh baru perasaan update status nie penuh an nme adam an tapi memang real ri nie adam selalu gak ejek widah baring cikit je ckp rndui Capital A ohsemmm !la ko

FUTURE
PAST