profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Makan Sebelum puasa !
Friday 20 July 2012 | 0 comments
hiii ...readers all dah nak puasa an cepat je masa berlalu .ok di sebab an puasa dh nak dekat sok lah dikatakan so Encik Adam Rozlan nie ajk g kfc karak so kteorg un plan ok x ramai join yang penting ade nain seriusly i love it mane x nye gelak je kteorg tau keje nain nie buat lawak buat lawak sampai nak pecah perut kteorg di buat nye.tapi ari nie widah lambat dtg buzy sikit mak widah nak g karak so kne tggu die sembahyang la pe la so jadi lambat so adam mesej fidah asyik tnye bila nak dtg adoiii,sory k adam for the late ok ! 
        
     sampai je tgk adam n nain nak melintas ok ohsemm so blh lintas same2 cebab widah n fidah n shaz memang failed bab2 melintas ok !ok sampai kat kfc nain mula mengila pnggil awk la syg la kat fidah .hahaha. ri nie nain n fidah sedondon ok fidah coklat nain un coklat..hahaha.widah n adam just beza nye baju adam wane purple widah kain wane purple n seluar adam wane itam baju widah wane itam...alol sweet hahaha.disebab an persamaan itu nain nak duk kat fidah n adam duk kat widah tapi kejap je ar.widah beli nasi ayam tpi ade ke dodol nye x de sup arghh sah2 aku x boleh makan un perlahan-lahan .shalin un cakap wahidah kalo x nak makan cakap x nak makn x yah la makan gitu.pastu adam menyampuk enth x nak makan bagi aku antu raya aku mula mengila nie,wahh ohssemm ! disebb an itu adam lah yg tolong abis an nasi aku tu ok thnkss adam ko memang giler bab2 makan.

         tengah2 cakap 2 abang Capital A lalu kat bawah widah ckp 2 bkn abg Capital A ke miera n fidah sesok melihat nye .adam cakap korang nie sesok ngat macam jumpa artis je aku tgk.pastu adesi mengejek adam anak batman bermula hahah aku suka tol la.adam mara cakap ouk nie sesok ngat ke batman napew nye..hhaah jangan salah an aku salah an sim simi ur die yg ajar aku  !ok2 time tu updaate foto wait yea !

             

FUTURE
PAST