profile affiliates Photo refresh follow

disclaimer
about
Hello, i'm whidah zulkafli . 17 .thanks for coming
bold italic strike underline


chatting
let's talking



thankgyu
big clap
Template & design was made by Adam Faiz. Thanks to Michiko for the basecode, & Wanaseobyfor the useful tuto and colourful backgrounds.Please,do not remove the credit.tQ



Excited!~
Saturday 30 June 2012 | 0 comments
tak sabar nak pegi sekolah isnin nie tak sabar nak ngekek gelak ngn kawan baek ku iaitu shazlin,fidah n jannah.tak sabar nk dengar pengetua membebel kat budak2 nie tak sabar nk masuk kelaz nk tengok tasrie buat muka comel ! die kat aku.x sabar nak nak dengar adam buat lawak dengan nain.x sabar nk tengok arif suh iman kacau fidah.x sabar nak ejek jannah .
       x sabar nak tengok bila shazlin mula menggila . x sabar aku nak cakap kat eizlan jangan menjawab bila die kurang ajar ngan cikgu hasni ! x sabar nak berjalan ngn BFF aq dari kantin ke koperasi.paling aku x sabar nak jaga kop dan jumpa Capital A ahhh tu sence paling best dalam idup aku..hahaha.x sabar nak dengar die cakap nak beli air apple kat aku,uihh baru aku perasaan ko ske minum air 2 yea dodol !tak sabar nak dengar zairul ejek fidah jambali haha,dodol ko zairul nme bapak die jamali suka-suki ko je an jendul ejek gitu pak long aku tu...x sabar bila dengar zairul ngejek org lagi kelakar aku dengar..x sabar jugak nak borak ngan syukri..xsabar nak dengar syakirah mara bile de orang kacau capital 6 die....


    FOR ALL NAME IN THIS UPDATE KORANG LAH BFF AKU .....FOREVER N EVER SAYNG KORANG

FUTURE
PAST